REKLAMA

Potykacze czyli stojaki reklamowe – co zrobić by były skuteczne?

Masz czasami wrażenie, że napisałeś swój tekst reklamowy na potykaczu po chińsku, bo nikt nie zwraca na niego uwagi? No właśnie, pewnie gdybyś tak naprawdę zrobił, więcej ludzi by on zaciekawił.

walba1

W tym artykule damy Ci kilka rad jak używać potykacza reklamowego.

Nie bądź banalny i oczywisty

Dzisiaj napis „super promocja” czy „najlepsza kawa” nie robi na nikim wrażenia. Musisz postarać się o coś bardziej oryginalnego. I wcale nie musisz być dosłowny. Klient myśli, a klient zainteresowany dopyta. Niekiedy wystarczy jedno trafione sformułowanie, krótki żart czy gra słów i reklama działa.

walba2

Rysuj zamiast pisać

W wirtualnym świecie coraz większą rolę odgrywają obrazy, proste symbole i grafiki. Emotikony czy gify są bardziej czytelne niż wiele słów. I wcale nie musisz mieć dużego talentu, nie chodzi tu o to byś malował na potykaczach obrazy. Chociaż zdarzają się mistrzowie którzy, kredą lub markerem kredowym potrafią wyczarować prawdziwe dzieła sztuki.

Zaskakuj i rozśmieszaj

Skuteczność reklamy opiera się na odczuciach i emocjach. Jeżeli chcesz przyciągnąć do siebie klienta to wywołaj u niego zdziwienie lub uśmiech. Ludzie lubią fajne treści na reklamowych stojakach na ulicy. Opowiadają o nich, fotografują i zamieszczają w mediach społecznościowych. Czy można więc wymarzyć sobie lepszą reklamę?

walba3

Regularnie zmieniaj treści

Nawet najlepsza reklama kiedy się opatrzy przestaje działać. Zmieniaj więc co jakiś czas treść swojej reklamy. Możesz robić to w innym stylu lub podobnym. Jeżeli stworzysz swój styl reklamy na potykaczu staniesz się przez nią rozpoznawalny. Zyskasz też stałych klientów, którzy jak na nowy odcinek serialu, będą czekać na Twoją reklamę. Treść reklamy na potykaczu dostosuj do swoich klientów Nie ma reklam uniwersalnych. Kiedy zastanawiasz się nad treścią swojej reklamy pomyśl do kogo ją kierujesz. Jeżeli masz salon piękności to Twoimi klientami są kobiety, jeżeli prowadzisz sklep sportowy to są to głównie ludzie uprawiający sport.

Twój potykacz świadczy o Tobie

Potykacz to Twoja wizytówka. Jego stan przekłada się na ocenę Twoich usług i produktów. Stary, zużyty potykacz i do tego niestarannie wypisany to antyreklama. Nie warto oszczędzać na czymś dzięki czemu możemy odnieść sukces. Kupuj potykacze od najlepszych producentów. Wybieraj modele trwałe (np. wodoodporne czy megastabilne) i takie, jakich nie używa konkurencja. Największy na rynku wybór potykacz reklamowych ma producent potykaczy WALBA.eu.

walba4autor: Waldemar Bałaban
PHU WALBA
tel. 600 354 623
www.walba.eu

 

 

 

 

 

 

Zdjęcia: archiwum firmowe WALBA

Artykuł sponsorowany 
materiały nadesłane

12-06-2019